Vilanova i Matanzas a Cuba Dues ciutats agermanades i un projecte solidari

Les biblioteques de Vilanova i la Geltrú engeguen l'acció solidaria DVD's X 1 €

Enguany farà vint-i-cinc anys que les dues ciutats van oficialitzar les seves arrels comunes, per mitjà de l'agermanament, Des de llavors, han estat molts els intercanvis i els projectes solidaris que els vilanovins han portat a terme en diferents entitats o des de el propi  l'Ajuntament.

Ara també les biblioteques vilanovines es volen oferir a cooperar i establir lligams amb les biblioteques matanceres, en un espai d'interacció i intercanvi. Perquè és un fet que aquests vincles enriqueixen les comunitats i les persones.

A la Xarxa de Biblioteques Municipals de Vilanova i la Geltrú, molt sovint, els usuaris ens heu fet arribar llibres i altres materials que ja no voleu i que estan en molt bon estat de conservació. Així doncs, hem pensat que podrim fer-los arribar a la Biblioteca Gener i del Monte de Matanzas per ampliar el seu fons. D'aquesta manera, aquesta serà la nostra primera interacció.

Així que hem decidit que els llibres creuin l'oceà i arribin a terres cubanes. un gran vaixell carregat de cultura i il·lusió!!

Disposem de molts DVD's que també ens heu donat i que ja hi son a les nostres prestatgeries. Doncs mireu, tenim la solució: vendrem els DVD's a un euro i amb aquest diner pagarem les despeses d'enviar els llibres a Matanzas.

QUE US SEMBLA? US ANIMEU A PARTICIPAR?

L'acció DVD's a 1 € començarà el proper 15 de juny fins el 15 de setembre i us podeu adreçar a qualsevol de les biblioteques municipals, Joan Oliva i Milà i Armand Cardona i Torrandell.

Si voleu més informació de l'agermanament de Vilanova i la Geltrú i la ciutat de Matanzas, a Cuba, no deixeu de llegir el nostre blog.

14/06/2021