MERCAT D’INTERCANVI DE LLIBRES a la biblioteca Joan Oliva

El dissabte 21 de març al matí tindrà lloc aquesta activitat que té per objectiu donar una segona vida als llibres. Amb motiu del Dia Internacional dels Boscos

Dissabte 21 d’11 a 13.30h davant de la biblioteca Joan Oliva i Milà, a la plaça de la Vila, tindrà lloc el MIL - Mercat d’Intercanvi de Llibres. Amb motiu del Dia Internacional dels Boscos. En col·laboració amb la regidoria de Medi Ambient.

Es tracta d’una pràctica molt estesa que té per objectiu fomentar la reutilització i l’intercanvi de llibres com a una tasca senzilla promotora de la sostenibilitat a partir de l’intercanvi entre usuaris.

La dinàmica és molt senzilla: a partir del 2 de març (o el mateix dia del MIL) cada usuari pot portar un màxim de sis llibres. Se li donaran uns tiquets per cada llibre portat i el dia 21 de març podrà venir a intercanviar-los per qualsevol dels llibres que es trobaran exposats a la plaça de la Vila.

Amb motiu del Dia Internacional dels Boscos les biblioteques públiques de Vilanova i la Geltrú organitzen dues activitats més:

• L’exposició Ocellam, que es podrà visitar a la biblioteca Armand Cardona entre el 3 i el 24 de març. Un homenatge literari als ocells amb textos sobre set espècies d’ocells i dos personatges literaris (Peter Pan i Papageno) de la mà de Jacint Verdaguer, Josep Maria de Sagarra, Josep Carner, Pere Quart, Joan Amades, Pau Bertran i Bros, Tomàs Garcés, James Barrie, etc.
  • I l’hora del conte Un saxo al bosc, que tindrà lloc dissabte 14 de març a les 12h a la biblioteca Armand Cardona Torrandell, a càrrec de la seva autora, Eva Sans. La història d’un nen que enmig del bosc es troba una sorpresa: una capsa amb un enorme saxo. Què passarà? Un ocell, un nen i una mica de música. Col·lecció Ginjoler. Activitat adreçada a infants a partir de 2 anys. Tot seguit es presentarà el cartell de la Fira Conte va! Va de contes.

02/03/2020