LLEGIR TÉ PREMI amb les biblioteques municipals

El 28 de juny torna aquest concurs de lectura adreçat a infants i joves de 8 a 16 anys

Arriba l’estiu i la Xarxa de Biblioteques Municipals de Vilanova i la Geltrú torna a participar en una nova edició del concurs Llegir té Premi que començarà el proper 28 de juny i durarà fins el 29 d’agost de 2021.

Aquest projecte és una iniciativa de la Direcció General de Creació, Acció Territorial i Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya en col·laboració amb la plataforma digital Legiland.

Poden participar-hi tots aquells infants i joves que tinguin el carnet de qualsevol biblioteca pública de Catalunya. S’organitza en dues categories individuals, de 8 a 11 anys i de 12 a 16 anys i una tercera categoria per a equips. Com a novetat d’aquesta edició el concurs es dividirà en tres etapes consecutives.

Els participants a “Llegir té Premi” podran seleccionar les lectures entre una selecció de 740 títols en català, castellà, anglès i títols de lectura fàcil. Els títols seleccionats es troben físicament a les biblioteques municipals de Vilanova i la Geltrú, l’Armand Cardona i la Joan Oliva, a la biblioteca digital eBiblioCat i, alguns, a la mateixa plataforma Legiland.

En acabar de llegir cada llibre, s’ha de respondre un qüestionari de preguntes que, depenent del nombre d’encerts, proporcionarà una quantitat de punts. Com més títols llegits i respostes encertades, més punts se sumen i es pot avançar de nivell, desbloquejar peces de l’avatar, guanyar medalles digitals i pujar en els rànquings per optar a més premis!

“Llegir té Premi” té per objectiu promoure i gaudir de la lectura, compartir-la, millorar la comprensió lectora i apropar els serveis de les biblioteques entre els infants i joves durant les vacances d’estiu.

Més informació: www.llegirtepremi.cat

16/06/2021