Inauguració dels Centres d’Interès sobre “Dones i Feminismes” i “LGTBIQ+”

El proper 25 de novembre, Dia Internacional contra la Violència de Gènere, a la Biblioteca Joan Oliva i Milà tindrà lloc la inauguració de dos nous centres d’interès: el de Dones i Feminismes i LGTBIQ+.

Durant l’acte d’inauguració que tindrà lloc el mateix 25N a les 17:30 h, podrem gaudir de l’espectacle per a adults:

Què és allò que més desitgen les dones en aquest món?
A càrrec de Jordina Biosca, narradora, acompanyada del guitarrista David Garcia.
Places limitades. Inscripció prèvia trucant al 938932039 o al següent enllaç: https://forms.gle/3aARy3vSU55CN3AGA
Amb la col·laboració de la Regidoria d’Equitat.

Des de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la ciutat creiem important, com a equipaments culturals i socials de primera magnitud, visibilitzar i facilitar l’accés al fons documental feminista i de temàtica LGTBIQ+ tot treballant per una societat inclusiva, igualitària i justa.

Per tot això s’ha volgut posar sobre la taula aquesta realitat tot fomentant valors com la igualtat o els drets personals i col·lectius. En aquesta línia s’han creat aquests dos centres d’interès que inclouen: revistes, cinema, sèries de televisió, novel·la, còmics i assaig que es mantindran actualitzats i es difondran mitjançant l’organització d’activitats i accions de foment cultural.

Les Biblioteques Municipals de Vilanova i la Geltrú participen en el projecte Biblioteques inclusives, que treballa la inclusivitat en l’àmbit social així com també en temes d’accessibilitat.

A més també es relaciona amb l’Objectiu 5, Igualtat de gènere, que s’inclou als Objectius de Desenvolupament Sostenible / Agenda 2030 que es promouen de la Xarxa de Biblioteques Municipal de la Diputació de Barcelona.

Més informació:

•    Selecció de documents: Dones i Feminismes i LGTBIQ+