CONCURS HO VEIG NEGRE! PROMOCIÓ LECTORA PER ADULTS

L’any 2021 es va posar en marxa la primera edició del concurs Ho veig negre! Un concurs que va néixer el mes de juliol amb l'objectiu de promoure i difondre el gènere negre, temàtica en la que esta especialitzada la Biblioteca Joan Oliva.

En aquesta primera edició hi ha hagut més de 20 participants i, un cop el jurat va revisar les respostes de tots ells els guanyadors varen ser els següents:

1r premi: Marc Suñé - Un val valorat en 70€ per comprar llibres en la llibreria local triada pel guanyador.

2n premi: Ma. Carmen Gimeno - Un per a dues persones al restaurant vilanoví El Dinou: Can Cabanyes (patrocinador del Concurs).

3r premi: Alba Martos - Un val per a dues persones per participar a la ruta literària Barcelona, negra i criminal.

L’acte de lliurament de premis va tenir lloc el passat dijous 10 de març a la Biblioteca Joan Oliva i Milà, amb la participació de la música del grup Zebras school, i amb la presència de Xavier Borrell, membre del jurat del Concurs.

Paral·lelament al Concurs s'organitza una ruta literària per Barcelona: Barcelona negra i criminal, a càrrec de ConèixerBCN, que tindrà lloc el proper dissabte 2 d’abril de les 11:30 a les 13:30h

La ruta està creada a partir d'espais que han inspirat relats de diversos autors de novel·la policíaca, com Francisco González Ledesma, Manuel Vázquez Montalbán, Jaume Fuster, Manuel de Pedrolo i serveix per mostrar la part fosca de la ciutat.

La participació en aquesta ruta és oberta a qualsevol persona interessada; només cal formalitzar la inscripció trucant al 651579128 o enviant un correu electrònic a info@coneixerbcn.com i té un preu de 15€.

Agraïm la participació de la Maria Rosa Nogué i de Xavier Borrell, col·laboradors habituals de les biblioteques i membres del jurat, per la tria dels llibres i les preguntes. Al restaurant El Dinou pel seu patrocini.

Als participants al Concurs, i aficionats al gènere, els animem a repetir en la segona edició que es convocarà properament.

16/03/2022