Viu el Nadal a les Biblioteques Municipals de Vilanova i la Geltrú

Arriba el Nadal i les Biblioteques de la ciutat volen participar-hi de la millor manera que saben: amb un ampli ventall d’activitats pels més menuts de la casa i amb propostes lectores per tots els membres de la família.

Dissabte 21 de desembre a les 12h a la biblioteca Armand Cardona Torrandell tindrà lloc l’hora del conte de Nadal Un estel en la foscor, de Rebeca Luciani. A càrrec d’Alba Llorens de la Companyia Peus Grossos. Aquest és un llibre sense paraules i a través de les imatges, explicarem una bonica història de Nadal. Una nena perduda travessa un bosc. Què li passa? Què busca? Què troba? Cada vegada que te’l miris, pots explicar la història d’una manera diferent. Activitat adreçada a infants a partir de 3 anys. Amb la col·laboració de: Publicacions de l’Abadia de Montserrat.

I com ja és tradició la biblioteca Joan Oliva acollirà dissabte 4 de gener a les 11.30h i a les 12.15h. l’hora del conte Eliseu, carter reial, a càrrec de Carme Jariod, actriu. Aquestes Festes l’Eliseu, carter reial, té instal·lada la vela per rebre a tots els nens i nenes que el volen veure i li porten la carta pels Reis d’Orient. Voleu conèixer la història d’aquest personatge i com va arribar a la ciutat? Veniu a la biblioteca, no us el perdeu!

Aquestes activitats tenen el complement ideal amb les dues seleccions de novetats, per infants i públic adult, que trobareu a les biblioteques amb tota un recull de lectures recomanades per aquestes festes:

Guia de novetats per adults – Nadal 2019
Guia de novetats infantils – Nadal 2019

Durant aquest dies de Nadal, les biblioteques Joan Oliva i Armand Cardona romandran TANCADES els dies 24 i 31 de desembre a la tarda i els dies 25 i 26 de desembre i l’1 i el 6 de gener durant tot el dia.

Les Biblioteques Municipals us desitgen Bones Festes i Bon Any 2020!!!

19/12/2019