Tancament de la Biblioteca Mont-Àgora

Davant els riscos del coronavirus, i tenint en compte les recomanacions del Govern de la Generalitat, l’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui ha acordat que quedin tancats al públic, a partir de les 00,00 hores del dijous 12 de març i de manera provisional, els equipaments municipals amb concentració de persones, entre ells la Biblioteca Mont-Àgora. De la mateixa manera queden suspeses totes les activitats programades, com ara cursos i tallers, en els edificis municipals.

Recorda que durant aquests dies, i com sempre, pots gaudir del servei de préstec digital d'eBiblio, així com dels continguts digitals de la Biblioteca Virtual.

Et pots mantenir actualitzat sobre aquestes qüestions a través de les nostres xarxes socials (@bibliotequesXBM), així com del portal Biblioteca Virtual.

Més informació:

21/04/2020 10:28 h.