Reobertura de la Biblioteca

Primer usuari de la reobertura

Avui la Biblioteca Mont-Àgora fa la seva reobertura amb un servei de préstec i informació bibliogràfica amb cita prèvia i dins d'un nou horari temporal:

Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 16 a 19h.

Dijous de 10 a 13h.

La cita prèvia permet una atenció personalitzada i la màxima seguretat que exigeix la normativa. No dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres al telèfon 938052666, correu electrònic b.st.m.montbui@diba.cat o mitjançant el següent formulari.

Tots els documents de la Biblioteca han passat per un periode de quarentena obligatori per tal de garantir la vostra seguretat. És també per aquest motiu que no està permés l'acces directe a la col·lecció, però si que us en podem fer el préstec si ens en feu la sol·licitud. Podeu accedir a la col·lecció de la Biblioteca a través del Catàleg Aladí.

18/06/2020 12:13 h.