Vetllades musicals al jardí de la biblioteca

La Biblioteca ha recuperat aquest any les vetllades a la fresca al jardí, amb un gran èxit de públic. Les limitacions d’aforament han fet que les entrades quedessin exhaurides ja uns dies abans dels concerts.  Enguany les vetllades s’han emmarcat en el cicle de concerts d’artistes locals SERSONA FEST que al llarg de l’estiu podrem gaudir en diferents espais del poble.

La primera vetllada, el 15 de juliol va anar a càrrec de The Crab Apples.  El grup nascut a Santa Eulàlia ara fa 10 anys va presentar el seu últim disc, Crap, en format acústic de la mà de dues de les seves integrants més veteranes, la Carla Gimeno i la Laia Alsina. Van començar amb temes més tranquils com “Wicked memory” i “Rats at my window” transmetent una gran emotivitat gràcies a la poderosa veu de la seva cantant Carla Gimeno. A mig concert van fer una reivindicació a favor de la música, la seva passió i motor per seguir endavant i no deixar-se defallir per la indústria musical i tot el que l’envolta.

A la part final del concert, van treure l’artilleria pesant. Ajudades de bases electròniques programades i ritmes més ballables van interpretar Fire i Me da igual, temes en els quals van proposar al públic fins i tot que cantessin la tornada amb elles.  Un primer concert que ens va deixar a tots amb molt bon gust de boca.

I per tancar el cicle al jardí, dijous 22, el veterà Jaume Arnella, gran músic i trobador incombustible, presentava el seu darrer disc “Com t’ho diria: Cançons de Confinament” acompanyat del músic d’Argentona Rafel Sala. Entrades també exhaurides i públic incondicional, i un repertori amb cançons creades durant el confinament amb temes d’amor, de lluita i de vida, que van acompanyar i emocionar el públic virtual durant aquells mesos, quan tan necessària va ser la música i la cultura. Com va explicar en Jaume a l’inici del concert les cançons parlaven de “sentiments difícils d’explicar si no és cantant”.

27/07/2021