L'autor vicentí del mes

Amb la finalitat de visibilitzar el patrimoni humà vicentí i el fons de la col·lecció local de la Biblioteca cada mes exposarem, de manera destacada, un autor o autora de Sant Vicenç dels Horts. Serà a la planta baixa de la Biblioteca Municipal Les Voltes. La resta de llibres d’aquests o d’altres autors/es els trobareu també a la planta baixa de la Biblioteca, la secció més genuïna de totes les biblioteques públiques.

Aquest mes de novembre l’autor destacat de la col·lecció local és en Dani Jiménez. Nascut a Barcelona l’any 1977, físic i divulgador científic de llarga trajectòria en mitjans de comunicació. Premi Nacional de Comunicació Científica 2016 amb el programa “Dinàmiks” del Canal Super 3. Actualment dirigeix l’empresa de divulgació científica CreaCiència.

Els documents de l’autor que podeu trobar a la col·lecció local de la biblioteca són:

17/11/2021