VIII Edició del concurs Sant Joan Despí escriu microrelats

La Xarxa de Biblioteques de Sant Joan Despí us convida a participar al Concurs Sant Joan Despí escriu microrelats. Un concurs que enguany volem dedicar
a la celebració del 10è aniversari de la Biblioteca Mercè Rodoreda que obria les seves portes el 23 d'abril del 2011.
Per participar s'ha de tenir  més de 14 anys i presentar només un microrelat per fotografia proposada. Els menors d'edat hauran d'aportar  l'autorització del pare, mare o tutor.
L'extensió no serà inferior a 100 paraules i no podrà sobrepasar les 150 paraules ( incloent el títol).
Pots participar-hi a partir del 23 d'abril enviant el microrelat  per correu electrònic a santjoandespiescriu@gmail.com abans de l'hora que s'indiqui al post on es proposi la fotografia

10/05/2021 17:44 h.