Setmana de la ciència a Ripollet

Ripollet celebra del 12 al 21 de novembre la I Setmana de la Ciència amb l’objectiu de donar a conèixer la comunitat científica de la ciutat.

Es tracta d’una petita mostra que oferirà la possibilitat de conèixer i difondre algunes de les branques de la ciència i la seva utilitat al món. La celebració d’aquesta jornada és un primer impuls per obrir la porta a que es pugui repetir en properes edicions.

La Biblioteca municipal participarà del programa amb algunes activitats:

• Dimecres 16 de novembre, el Llegim i creem de la Biblioteca anirà dedicat a la ciència amb ‘Les peripècies dels astres’, un taller destinat a infants de 7 a 10 anys a càrrec de Sara Sareta. Les inscripcions es poden fer a biblioteca@ripollet.cat, o 935 864 230.

• Divendres 18 de novembre, la ripolletenca Núria Escursell, ens oferirà la xerrada ‘L’altre cara de l’espai’, sobre el paper que han desenvolupat les dones a l’espai i com aquest afecta a la nostra quotidianitat. Serà a les 19 hores, a la Biblioteca Municipal.

A més, s’exposaran per tota la Biblioteca llibres sobre ciència i divulgació tecnològica per a mostrar la diversitat de fons de que disposa l’equipament.

07/11/2022