Comença la Sala d'estudi nocturn

L'Ajuntament de Ripollet organitza de nou la Sala d'estudi nocturn a la Biblioteca municipal, un espai on els i les estudiants poden preparar els seus exàmens fora de l'horari convencional de l'equipament.

La Sala està en funcionament des del dilluns 15 de maig al divendres al 22 de juny. De dilluns a divendres funcionarà de 20.30 a 1 h i els dissabtes, diumenges i festius, de 19 a 1 h.

El servei és per a majors de 16 anys. Per poder accedir-hi, no cal presentar cap tipus de carnet, només omplir un paper de registre d'entrada.

El servei de préstec de la Biblioteca no funcionarà durant l'horari d'obertura de la Sala d'estudi nocturn. La iniciativa compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya.

10/05/2023