Durant la Festa Major de Ripollet, la Biblioteca municipal tornarà a instal·lar l’Espai del Petit Lector, a la plaça de Pere Quart del 26 al 29 d’agost per acostar l’amor per la lectura als infants.

L’Espai del Petit Lector tornarà a acostar la lectura als infants durant la Festa Major.

En l’Espai del Petit Lector les families trobaran un munt de llibres per gaudir de forma relaxada, i a més s’hi celebraran activitats en relació amb la lectura i els llibres.

Les activitats que es podran gaudir durant la Festa Major a l’Espai del Petit Lector son:

Divendres 26 d’agost, a les 18 h.
Taller de banderoles
Vine a pintar les banderoles de la Festa Major per a decorar la carpa de la Biblioteca.

Dissabte 27 d’agost, a les 11.30 h.
Petit o Gran, a càrrec d’Albert Vinyes
La primera experiència dels infants amb un pallasso.
Per a infants de 0 a 6 anys.

Dissabte 27 d’agost, a les 19 h.
A l'estiu tota cuca viu, a càrrec de Susagna Navó
Hora del conte per a nadons.
Per a infants de 0 a 3 anys.

Diumenge 28 d’agost, a les 18 h.
Sonacontes, uns músics molt bèsties, a càrrec d’Aktes Teatre i Moixaines Duet Musical
Un contacontes musical.

Dilluns 30 d’agost, a les 11.30 h.
Sarau de Festa major
Tota una festa major en una hora de gresca amb música i cançons.
A càrrec de Rah-mon Roma.

Podeu descarregar el programa de la Festa Major de Ripollet en aquest enllaç

23/08/2022