L’exposició Brossa polièdric arriba a la Biblioteca

L'exposició, creada per la Fundació Joan Brossa, vol presentar el poeta com algú que anava més enllà de la rima a l'hora de configurar un corpus poètic. Brossa va ser un creador transversal que va saber experimentar amb el llenguatge poètic i diluir qualsevol frontera entre els gèneres creatius.

Nascut a Barcelona el 1919, Brossa és considerat un dels poetes avantguardistes catalans més importants dels segle XX. Reconegut internacionalment per la seva experimentació amb la poesia visual i els poemes objecte, la seva obra també inclou un compromís social notable.

A través de plafons explicatius creats amb cartró distribuïts per la biblioteca, la proposta expositiva ajudarà a conèixer la trajectòria vital i professional del poeta. La mostra també incorpora altres elements figuratius com uns daus poètics i un llibre gegant que es poden veure des de l'exterior de la Biblioteca en la seva vitrina.

13/04/2021