El Club del dibuix

La biblioteca municipal inicia una nova activitat dins la seva programació estable infantil: el Club del dibuix.

Es tracta d'una activitat mensual, per a infants de 8 a 12 anys, que té per objectiu que els nens i nenes aprenguin les nocions bàsiques del dibuix, desenvolupin la seva creativitat i passin una estona divertida.

En resum gaudir aprenent i dibuixant!

L'encarregat de guiar les sessions serà en Manel Sánchez @inyetbook, dibuixant, il·lustrador publicitari local amb més de trenta anys d'experiència.

Les sessions seran el primer dimecres de cada mes, a les 18 h i tindran una durada d'ente 1 h i 1 h i 30 min.

Cada mes tractarem una temàtica diferent.

Us podeu apuntar cada mes o només a les sessions que més us interessin.

Aquestes seran les primeres sessions:

• Dimecres 6 d'octubre, a les 18 h

Dibuixa el teu propi Funko

En aquest taller crearem amb una il·lustració la nostra pròpia imatge en forma de Funko.

Per a infants de 8 a 12 anys.

• Dimecres 3 de novembre a les 18 h

Dibuixem Halloween

Vampirs, homes llop, zombis, mòmies? Quins personatges de por t'atreveixes a dibuixar?

Places limitades. Cal inscripció prèvia presencialment a la Biblioteca municipal, a biblioteca@ripollet.cat o al telèfon 93 586 42 30.

28/09/2021