Arriba la Festa Major de Ripollet

Del divendres 27 al dilluns 30 d'agost Ripollet torna a acelebrar la seva Festa Major amb un programa ple d'activitats descentralitzades i adaptada en tot moment a les mesures sanitàries per combatre la pandèmia.

La Biblioteca municipal participarà d'aquesta celebració amb una programació d'espectacles de música i narració oral especialment destinada als més petits a l'Espai Maria Aurèlia Capmany.

Tots els actes són gratuïts i tindran control d’aforament amb cita prèvia. A partir del dilluns 16 d'agost es poden reservar les entrades disponibles en línia i a partir del dia 23 al Centre Cultural.

Divendres 27 d’agost, a les 19 h.
Sons de faules, a càrrec de La Botzina
Concert dedicat a nenes i nens on es convida la narració d'un conte i el concert d'un músic. Tres faules ens mostraran aquest tipus de relats i el so dels instruments ens ajudaran a captar la màgia de les històries.
Per a infants de 3 a 8 anys.

Dissabte 28 d’agost, a les 11.30 h.
El concert més petit, a càrrec d’Alquimia Musical
Un viatge musical i sensorial per a promoure l’escolta, la participació, l’experimentació activa i la descoberta a partir d’audicions, dinàmiques, jocs i diferents elements visuals.
Per a infants de 0 a 5 anys

Dissabte 28 d’agost, a les 19 h.
Les histories del senyor Borra, a càrrec de MicroTroupe
El Senyor Borra és un petit titella amb una gran mirada que ens descobreix la tendresa que s’amaga dins els petits detalls.

Diumenge 29 d’agost, a les 11.30 h.
Martinet i la Dona d’Aigua, a càrrec de La Berta DelPoblet
En Martinet és un pastoret que un bon dia, mentre tira pedres a un bassal se li apareix una dona d'aigua! Emocionat, en Martinet li demanarà amistat, però ella, fent-se pregar, li demanarà passar un munt de proves remullades abans d'acceptar... Ajudarem el Martinet a passar les proves?
Una història amb cançons, endevinalles, contes i jocs d'aigua!!!
Per a infants a partir de 4 anys.

Diumenge 29 d’agost, a les 19 h.
La màgia dels llibres, a càrrec de El Mag Selvin
Espectacle que presenta una combinació divertida de màgia i ventrilòquia. El públic assistents ajudarà a fer màgia i a “fabricar” i fer xerrar ninots de ventrilòquia i dibuixos màgics.
Per a infants a partir de 4 anys.

Dilluns 30 d’agost, a les 11.30 h.
Cagallufes el follet rondinaire, a càrrec de Cia Patawa
Espectacle de teatre, titelles i cançons que explica la història d'un follet que, per herència i tradició familiar, ha de fer fora del bosc a tothom que s'hi acosti. I com ho fa?... doncs... tirant-se llufes!
Però ell, en veritat, enyora tenir amics, fer festes i compartir penes i alegries amb algú... sort que al final, amb l'ajut d'una paraula màgica i una pissarra, en Cagallufes podrà gaudir de l'amistat.
Per a infants de 3 a 8 anys.

Dilluns 30 d’agost, a les 19 h. (titelles)
El cargol Mossi i el cuc, a càrrec de Cia La Closca
Una tarda un cuc entremaliat i juganer coneix al cargol Mossi, que tancat dins la seva closca no deixa d’esternudar. El cuc li explica que es refreda perquè només surt de la seva closca quan ha plogut i l’anima a sortir més i a participar de les festes i jocs de la resta d’animalons del bosc.
Per a infants a partir de 3 anys.

També retornarà l'Espai del Petit Lector a la plaça Pere Quart com a lloc de trobada per a les famílies amb la lectura. L'horari de l'espai serà:

• Divendres de 18 a 21 h.
  • Dissabte de 10 a 14 h i de 18 a 21 h.
  • Diumenge de 10 a 14 h i de 18 a 21 h.

17/08/2021