Un cop d'ull al Parc

Aquest diumenge 24 de maig es celebra el Dia Europeu dels Parcs, i les biblioteques del Maresme que participen en el projecte “Parcs i biblioteques… naturalment!” ho celebren en gran!

La setmana passada es va fer una crida demanant fotografies de l’entorn natural i cultural més proper. Van participar més de 60 persones i hem rebut més de 230 fotografies.

A partir d’una selecció i anàlisi, en Joan Manel Riera, biòleg, educador ambiental i fundador de l’Escola de Natura del Corredor, ha fet la interpretació i l’ha plasmat en uns vídeos fantàstics que difonen la biodiversitat, l’ocupació humana i el paisatge dels parcs de la Serralada de Marina, Serralada Litoral i del Montnegre i el Corredor.

Es difondran 3 vídeos, del 23 al 25 de maig a les xarxes socials de les biblioteques que participen en el projecte: Alella, Cabrera de Mar, Cabrils, El Masnou, Mataró Pompeu Fabra, Pineda de Mar M. Serra i Moret, Premià de Dalt, Teià, Tiana, Tordera i Vilassar de Dalt.

No us els perdeu!!

Vídeo 1: Biodiversitat: