TecnoGirl a les Biblioteques del Maresme

Torna el projecte TecnoGirl a les Biblioteques del Maresme!

El projecte TecnoGirl té com a objectiu principal la divulgació de la ciència i la tecnologia entre els estudiants de secundària, i que especialment pretén fomentar les vocacions tecnològiques en el col·lectiu de noies en edat compresa entre els 12 i 18 anys, per contribuir així a posar fi a la bretxa de gènere que hi ha en professions d’aquest àmbit.

Si tens entre 12 i 18 anys i interès per la ciència i la tecnologia, apunta’t als tallers que tenim programats a diverses biblioteques de la comarca! L’objectiu d'aquests tallers i bibliolabs és donar a conèixer, de manera pràctica i vivencial (learning by doing) les possibilitats que ofereix la tecnologia i transmetre la passió per programar o per desenvolupar tecnologia.

No te'ls perdis!

14/03/2022 11:11 h.