Presentació guia "Llegir en veu alta, un plaer compartit"

Presentació guia

El proper dimecres 19 de maig a les 18.00 h es presenta la guia “Llegir en veu alta, un plaer compartit” i la seva aplicació als centres educatius. La trobada serà virtual i està dirigida a mestres d’educació primària i també a l’equip directiu.

Les inscripcions es fan a la biblioteca Pompeu Fabra de Mataró via correu electrònic i telèfon: b.mataro.pf@diba.cat / 937 412 920

Dins el marc del projecte comarcal “Donem veu a la lectura” iniciat el passat mes de febrer, les Biblioteques del Maresme van editar la guia “Llegir en veu alta, un plaer compartit” amb la col·laboració i assessorament de l’escriptora mataronina  Lola Casas. L’objectiu d’aquesta guia és oferir una eina pràctica per a pares i mares, professorat i personal bibliotecari, que vulguin practicar la lectura en veu alta amb infants d’edats compreses entre 6 i 12 anys. La guia inclou orientacions pràctiques, propostes literàries per a tots els gustos i poemes propis de la Lola Casas. La guia està disponible a les biblioteques del Maresme i per a tothom interessat en aquesta pràctica.

Les Biblioteques del Maresme van oferint activitats dins el projecte “Donem veu a la lectura” com ara sessions formatives, lots de documents a les escoles, programació d’activitats i exposicions, entre d’altres.

Presentació de la guia" Llegir en veu alta, un plaer compartit". Biblioteques Municipals del Maresme:

07/05/2021 10:12 h.