Veniu a veure en Corneli i la Miranda a la biblioteca!

A la Biblioteca Marta Mata comptem amb dos inquilins molt especials, que donen la benvinguda a tothom que hi entra. Són en Corneli i la Miranda, és a dir els Gegants de Cornellà, que es van instal·lar a la biblioteca l'any 2019 per celebrar el nostre desè aniversari.

Aquests gegants es van adquirir l'any 1953 a l'empresa constructora de gegants El Ingenio i van fer la seva estrena a la processó de Corpus del 4 de juny del mateix any. Però no va ser fins el 1991 que van ser batejats. Van ser els únics gegants fins que l'any 2000 van arribar-ne 2 de nous, en Cornèlius i la Fontsanta. I actualment, aquests 4 gegants, els gegantons Mariana i Mag Maginet, i un conjunt de 9 capgrossos, formen el conjunt geganter de la nostra ciutat.

No dubteu de passar-los a veure per la biblioteca. En Corneli i la Miranda us esperen a la seva casa!

13/02/2020 17:21 h.