NOU SERVEI ONLINE: Punt de suport informàtic confinat

La Biblioteca adapta el seu servei “Punt de Suport Informàtic” a les mesures de cofinament amb motiu del Covid-19 mitjançant el servei “Suport Informàtic Confinat”. A través d’aquest servei gratuït, la Biblioteca ofereix a les persones interessades, suport informàtic per tal de resoldre els seus dubtes.

S’ofereix ajuda en matèria d’informàtica bàsica, ús dels serveis on-line del Portal de Biblioteques de la Xarxa, Préstec de llibres electrònics E-biblio, xarxes socials, ús de tauletes i smartphones, etc.

Les persones usuàries poden fer les les seves consultes a través del Whatsapp de la Biblioteca:

Nom + cognoms + consulta al 676 61 96 62

Els objectius del servei són:

• Resoldre de manera individualitzada els dubtes o inquietuds respecte a les diferents eines informàtiques mentre la Biblioteca romangui tancada.

• Donar a conèixer i formar per a l´ús dels serveis bibliotecaris on-line del Portal de Biblioteques i la plataforma E-Biblio

05/05/2020 02:03 h.