Per als amants del cinema

Després de l'èxit de les anteriors edicions del projecte Aula de cinema , que va néixer de la col·laboració entre la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona i l'Escola de Cinema i Audiovisuals de Catalunya (ESCAC), torna el cicle de conferències que apropen el públic al procés de creació cinematogràfica.

En aquesta fase participaran les biblioteques de: El Molí de Molins de Rei; Armand Cardona de Vilanova i la Geltrú; Maria Àngels Torrents de Sant Pere de Riudebitlles; Salvador Cabré de Santa Coloma de Gramenet, les Biblioteques de Terrassa; i Montserrat Abelló de Barcelona. Les conferències que impartiran aquestes biblioteques són “Introducció al so”, “Guions i llibres”, “Introducció al muntatge: Blade Runner” i “Art i cinema”.

El projecte vol difondre la cultura cinematogràfica entre els ciutadans, promoure el rol de les biblioteques públiques com a equipament cultural de proximitat que treballa per a l'accés universal a la cultura i donar visibilitat a les activitats de la Fundació ESCAC. En els darrers anys, les biblioteques han fet un esforç notable per crear col·leccions de cinema actualitzades i de qualitat que reforcen el fons documental de llibres, revistes i música, entre altres, de bandes sonores.

Més informació:

06/02/2020