Valida’t a l’Aladí amb el teu número de DNI

Si no tens a mà el codi de barres del teu carnet de biblioteques ara ja pots validar-te a l’espai “El meu compte” del Catàleg Aladí amb el número de DNI o NIE o passaport que vas proporcionar en el moment de fer-te el carnet. I recorda que el teu PIN, si no l’has canviat, és la teva data de naixement o pots generar-ne un de nou des del mateix espai personal.

Recomanem portar el carnet al mòbil amb l’APP BibliotequesXBM

Validar-te també és molt fàcil des de l’app BibliotequesXBM si t’hi has descarregat el carnet una vegada: hi tindràs el codi del carnet sempre a mà i podràs accedir a “El meu compte” de l’Aladí sense haver d’identificar-te cada vegada. Així podràs tramitar els préstecs o gaudir de descomptes que t’ofereix el carnet sense haver de dur-lo a sobre. I si vols estar informat de tot, escull l’opció de rebre notificacions.

Ja saps tot el que pot oferir el Catàleg Aladí?

En aquest vídeo descobriràs totes les possibilitats que t’ofereix el Catàleg Aladí. Podràs buscar llibres, CD o DVD, veure si estan disponibles, reservar-los i renovar els teus préstecs així com puntuar llibres o compartir el que trobis a les xarxes socials...un munt de possibilitats que facilitaran la teva cerca. I recorda que ara ja és possible no només reservar els documents que estan prestats sinó també els que estan disponibles als prestatges de la teva biblioteca. El procés de reserva és el mateix de sempre: cerca al catàleg el document i tria l’exemplar que vulguis.

14/01/2021