Regala't cultura

La cultura t'emociona. La cultura és coneixement i et fa lliure. Et transporta, et fa vibrar. La cultura és essencial, i, sobretot, és segura. Aquest és el missatge de la nova campanya de comunicació que aquest mes de desembre ha engegat la Diputació de Barcelona per donar suport en la reobertura segura de tots els equipaments i espais culturals.

A la demarcació de Barcelona disposem de biblioteques, teatres, auditoris, museus locals, sales d’exposicions i cinemes que representen la porta d’accés a la cultura presencial i que en els darrers mesos han vist afectada la seva activitat. En l’actual moment de restriccions, la cultura s’ha refermat com un bé essencial que convé preservar i mantenir per al desenvolupament individual i col·lectiu i per a la cohesió dels municipis.

Més informació:

16/12/2020 01:21 h.