Montserrat "Amb els cinc sentits"

Montserrat

Les biblioteques de l’entorn del Parc Rural de Montserrat ens animem a viure la muntanya “Amb els cinc sentits”, proposant-nos diverses activitats basades en el gust, l’olfacte, la vista, el tacte i l’oïda.

Tenim ganes de tornar a sentir, de descobrir allò que la natura ens amaga; tenim ganes de conèixer, de saber... Perquè conèixer l’entorn ens ajuda a estimar-lo. I sempre és gratificant cuidar i respectar allò que estimes.

Les biblioteques de l’entorn del Parc Rural de Montserrat amb el programa “Amb els cinc sentits” ens ofereixen la possibilitat de reconèixer les olors de flors, plantes, escorça i molsa; el soroll dels rierols, dels ocells i del vent; l’empremta de petjades i altres rastres de la muntanya; el tacte de fulles, banyes i pells d’animals; i el gust a cegues de fruits silvestres i dels licors, com la ratafia.

Gaudeix de la primavera amb totes aquestes activitats que ens apropen a la lectura i a la natura. Consulta la seva agenda.

Les biblioteques participants són:

• Biblioteca Josep Roca i Bros, d’Abrera.
  • Biblioteca Verge de Montserrat, el Bruc.
  • Biblioteca de Collbató.
  • Biblioteca Municipal L'Ateneu, d’Esparreguera.
  • Biblioteca de Martorell.
  • Biblioteca Santa Oliva, d’Olesa de Montserrat.
  • Biblioteca Salvador Vives Casajuana, de Sant Vicenç de Castellet.
  • Biblioteca El Castell, de Vacarisses.

Més informació:

15/04/2021 12:21 h.