Consulta els títols més prestats

"Canto jo i la muntanya balla" la novel·la d’Irene Solà en què prenen la paraula dones i homes, fantasmes i dones d’aigua, núvols i bolets, gossos i cabirols, ha estat el llibre més prestat a la Xarxa de Biblioteques Municipals durant el tercer trimestre de l’any. La segueix “Paraules que tu entendràs”, novel·la en què  Xavier Bosch explora l’ús de la veritat i els secrets en les parelles. El tercer lloc l’ocupa “La Cara norte del corazón” de Dolores Redondo.

Pel que fa a les novel·les juvenils, en primer lloc trobem "Wonder", de R.J. Palacio; després "Mentida" de Care Santos i en tercer lloc, la novel·la "Invisible" d’Eloy Moreno

En l’àmbit dels còmics, els més sol·licitats són: “My hero academia" de Kohei Horikoshi, “Death note” de Tsugumi Ohba i Takeshi Obata i "I am a hero" de Kengo Hanazawa.

Els títols més prestats en novel·la estrangera són, en primer lloc, "Normal people" de Sally Rooney, seguit de "Where the crawdads sing" de Delia Owens i "The Guardians: a novel" de John Grisham.

Pel que fa a la poesia, s'imposa l’"Antologia de poesia catalana: nova tria", el segon i el tercer lloc l'ocupen " Sóc vertical: obra poètica 1960-1963" i "Las Manos en la sangre", respectivament.

En l'àmbit dels audiovisuals, s'imposa “La Biblioteca de los libros rechazados”, seguida de “Rocketman” i “Green book”.

Finalment, pel que fa als CD més prestats a les biblioteques trobem " Per la bona gent" de Manel, " A l'aventura" de El Pot Petit, i " Once upon a time in Hollywood".

14/10/2020 11:19 h.