Descobreix “Les contes d’Hoffmann”

El passat 18 de gener el Liceu va estrenar “Les contes d’Hoffmann”, una òpera de Jacques Offenbach que es podrà veure fins el proper 1 de febrer. La Xarxa de Biblioteques Municipals et descobreix els aspectes més desconeguts d’aquesta famosa obra francesa de la mà de l’historiador i divulgador musical, Pol Avinyó. La cita serà el 21 de gener a les 18:30 a través del canal de Youtube de la Xarxa de Biblioteques Municipals.

Durant la conferència podreu descobrir les diferents versions de l'òpera, com el compositor Jacques Offenbach va gestar l'obra i farem un repàs argumental per conèixer els seus protagonistes i els intèrprets d’aquests dies al Liceu. La conferència va dirigida tant al públic melòman com a tots aquells que es vulguin introduir en el món de l’òpera ja que molta gent potser no coneix l’obra pel títol però sí per la seva música amb les famosíssimes Les Oiseaux dans la charmille o la Barcarolle.

20/01/2021