Inici dels nous clubs de lectura virtuals a eBiblioCAT

El nou mòdul de clubs de lectura va adreçat a les persones usuàries de les biblioteques públiques de Catalunya. Aquesta opció permetrà la lectura en format digital d’una obra seleccionada pel conductor o conductora del club i accedir també a informacions complementàries i participar en la vídeotrobada amb la resta de membres del club de lectura.

Aquesta nova funcionalitat s’estrena amb l’organització de quatre clubs de lectura i un total de 12 títols que es podran llegir a partir del 16 de març i fins el 18 de juny. Aquests nous clubs de lectura virtuals s’organitzen amb la col·laboració de la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona (Biblioteques XBM), Biblioteques de Barcelona i el Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat. Durant les properes setmanes el nombre de clubs de lectura virtual s’anirà incrementant amb noves propostes de la resta de biblioteques públiques de Catalunya.

Nous clubs de virtuals a eBiblioCAT:

• De primera mà (Biblioteques de Barcelona. Conducció: Anna Ballbona, Julià Guillamon i Jordi Nopca)
  • Centenari de Patricia Highsmith (Biblioteques XBM, Diputació de Barcelona. Conducció: Anna M. Villalonga)
  • Lectors en sèrie (Servei de Biblioteques del Departament de Cultura. Conducció: Toni de la Torre)
  • Club de jazz literari (Servei de Biblioteques del Departament de Cultura. Conducció: Òscar Font)

Inscripcions:

El període d’inscripció als nous clubs de lectura començarà a partir del dia 15 de març. Per realitzar la inscripció cal disposar d’un carnet de qualsevol biblioteca pública de Catalunya i registrar-se a la biblioteca digital eBiblioCAT https://clublectura.ebiblio.cat/

Més informació:

12/03/2021