Com recuperar el número de carnet de biblioteques

Per recuperar el número de carnet de biblioteques cal anar al catàleg de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona, l’Aladí, i validar-se a l’espai personal amb el número de DNI, NIE o passaport que l’usuari proporcionés en el moment de fer-se el carnet de la biblioteca.

Aquesta nova funcionalitat permet identificar-se en cas que no es disposi del codi de barres del carnet de biblioteques i un cop dins es pot visualitzar el número del codi de barres del carnet per validar-se en altres serveis com el de préstec digital eBiblio.

El procés per identificar-se continua sent el mateix: un cop entrat el número de carnet de biblioteques, DNI, NIE o passaport cal introduir el PIN; que, si no s’ha modificat, és la data de naixement de l’usuari o si no es recorda es pot generar una nova contrasenya des del mateix espai personal.

08/03/2021 01:12 h.