Nou manifest de Biblioteca pública d’IFLA-UNESCO

El 27 de juliol del 2022 és una data que serà significativa per a l’àmbit bibliotecari amb l’aprovació del nou manifest de biblioteca pública en la reunió de l’IFLA celebrada a Dublín.

Aquest nou manifest actualitza l’anterior manifest d’UNESCO de 1994, tot incorporant els reptes de Biblioteca Pública.

La Gerència de Serveis de Biblioteques, a través de la secció de Biblioteca Pública de la IFLA, ha participat en els treballs d’elaboració d’aquest nou document, que configurarà un instrument per a posicionar les biblioteques en un context a pocs anys del primer quart del segle XXI.

El Pla de treball previst a partir d’ara és la traducció del manifest als diversos idiomes i garantir que les biblioteques públiques continuïn sent presents a les agendes públiques de les diverses organitzacions internacionals, governs i societat civil.

28/07/2022