17è Concurs de Relats Curts de TMB

Milers d’històries viatgen amb tu cada dia en tots els teus trajectes en transport públic. Només cal que obris bé els ulls. Deixa volar la teva imaginació en cada viatge i treu el teu costat més creatiu. Consulta les bases legals i escull la categoria que més t’inspiri!

Com participar-hi?

Temàtica
La temàtica és lliure, però en el relat ha d’aparèixer algun transport o escenari de TMB (el metro, el bus, el Barcelona Bus Turístic, el Telefèric de Montjuïc o el Funicular de Montjuïc).
Totes les categories del concurs tenen com a fil conductor els transports públics de TMB.
Així, per participar a Relats Curts:
- Pots presentar: un relat inspirat el metro, el bus, el Barcelona Bus Turístic, el Telefèric de Montjuïc o el Funicular de Montjuïc

Categories de participació
El concurs consta de quatre categories. Pots participar en qualsevol de les quatre, o a totes elles, tantes vegades com vulguis. Consulta les característiques de cadascuna:

• RelatLliure
  • InstaRelat
  • TuitRelat
  • RelatEscolar

Termini
El període per participar i enviar els teus relats comença el 27 de març a les 12:00 h i es tanca el 29 de maig a les 12:00 h.

Guanyadors
Entre tots els finalistes, el jurat escollirà els guanyadors de la 17a edició del Concurs de Relats Curts de TMB. Hi haurà un primer i un segon premi per a cadascuna de les categories, que es donaran a conèixer a l’acte de lliurament de premis que se sabrà més endavant.

Premis
Si el jurat escull el teu relat com a guanyador d’alguna de les quatre categories, t’enduràs tots aquests premis:

RelatLliure:

1r premi, dotat amb:
- Vol d’anada i tornada per a dues persones a Praga (República Txeca), gentilesa de Vueling.
- Dues nits d’hotel a Praga (República Txeca) en habitació doble.
- Matrícula gratuïta a un videocurs d’escriptura en directe, de 20 hores, de l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès.

Premi als 10 finalistes:e
- Un 5 % de descompte en el preu de la matrícula als cursos online de l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès.
- Un 5 % de descompte en el preu de la matrícula als videocursos en directe de l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès.

InstaRelat

- Uns AirPods.
- Matrícula gratuïta al Curs Virtual Exprés Narrativa de l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès.

Premi als 5 finalistes:

TuitRelat

- Un llibre electrònic.

Premi als 5 finalistes:

RelatEscolar

Per a la categoria de 8 a 12 anys:
1r premi, dotat amb:
- Una Tablet - gentilesa de Samsung.
- Un lot de libres, gentilesa de l’editorial Cep i la Nansa.

2n premi, dotat amb:
- Quatre invitacions per al Zoo de Barcelona.
- Quatre invitacions per al Parc d’Atraccions del Tibidabo.

Per a la categoria de 13 a 17 anys:
1r premi, dotat amb:
- Una Tablet - gentilesa de Samsung.
- Un lot de libres, gentilesa de l’editorial Cep i la Nansa.

2n premi, dotat amb:
- Quatre invitacions per al Zoo de Barcelona.
- Quatre invitacions per al Parc d’Atraccions del Tibidabo.

I com a novetat d’aquesta edició, el premi al professor. Es premiarà al professor que aconsegueixi que més alumnes participin en la categoria de Relat Escolar. El guanyador d'aquest premi rebrà una Smartbox Spa. Així que, si ets professor i vols guanyar aquesta fantàstica recompensa, anima els teus alumnes a participar en el concurs i deixeu que la creativitat flueixi!

17/04/2023