Les biblioteques et porten els parcs a casa

Les biblioteques que formen part del projecte “Parcs i biblioteques... naturalment!” de la Diputació de Barcelona se sumen a la celebració del Dia Europeu dels Parcs del proper 24 de maig amb un seguit de propostes virtuals emmarcades en el lema d’enguany “Protegir la natura és protegir la nostra salut”

Les nou biblioteques del Maresme agrupades en el programa "Parcs i biblioteques... naturalment!" faran el mateix 24 de maig un repte de preguntes (quiz) a cada un dels seus comptes d’Instagram amb un seguit de preguntes referides al patrimoni cultural i natural del seu municipi i la vinculació amb el seu parc de referència.

Des d’aquestes biblioteques també es proposa fer tres vídeos divulgatius que es titularan “Un cop d’ull al parc”. Amb la participació de les persones que els enviïn fotografies de qualsevol àmbit del patrimoni natural o cultural del Parc de la Serralada de Marina, Parc de la Serralada Litoral i Parc del Montnegre i el Corredor a parcsibiblios@gmail.com es faran els tres vídeos locutats per biòlegs experts de l'Escola de Natura del Corredor que es mostraran del 23 al 25 de maig. La data límit per participar-hi és el 17 de maig.

Per una altra banda, ja es pot gaudir de l’exposició fotogràfica virtual “Montserrat des de casa” realitzada per les vuit biblioteques del Montserratí aplegades en el programa "Parcs i biblioteques... naturalment!" a partir de les imatges que els seus usuaris han enviat des de casa seva amb la muntanya de Montserrat de fons.

Finalment, les nou biblioteques del Vallès Occidental, vinculades al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, també han produït un vídeo que mostraran el 24 de maig elaborat amb imatges dels seus usuaris per mostrar-nos Sant Llorenç del Munt des de casa.

13/05/2020