“Las hijas del capitán”, el llibre més prestat de l’any a les biblioteques

La novel·la de María Dueñas que explora la història de tres dones obligades a emigrar a Nova York l’any 1936 per atendre el negoci familiar, ha estat el llibre més prestat a la Xarxa de Biblioteques Municipals durant el 2019. La segueix la història de Fernando Aramburu sobre l’impacte del terrorisme d’ETA, “Patria”; i la guardonada “Todo esto te daré” de Dolores Redondo.

En l’àmbit audiovisual s’imposa l’oscaritzada cinta fantàstica “La forma del agua”, seguida de la producció espanyola “Campeones”, considerada la millor pel·lícula en la darrera edició dels premis Goya; i l’adaptació de la novel·la de R.J. Palacios, “Wonder”.

Precisament, pel que fa a les novel·les juvenils, trobem en primera posició “Wonder”; seguida de "Mentida" de Care Santos i en tercer lloc, la novel·la de la saga de Blue Jeans "La noia invisible".

També trobem en el podi dels títols més prestats en novel·la estrangera “Wonder” de R.J. Palacio, en tercera posició. El primer i segon lloc l’ocupen respectivament “The girl on the train” de Paula Hawkins i “A manual for cleaning women: selected stories” de Lucia Berlin.

Consulteu totes les categories dels documents més prestats a les 227 biblioteques municipals i deu bibliobusos de la demarcació de Barcelona a la Biblioteca Virtual.

Més informació:

23/01/2020