Torna el Bibliocomerç!

Aquest any està sent un any de recuperacions. Hem recuperat les hores del conte sense inscripció, hem recuperat els clubs de lectura presencials, hem recuperat les visites escolars... i ens faltava per recuperar el bibliocomerç!

Què és el Bibliocomerç?

El Bibliocomerç és una manera de dur la biblioteca més enllà de les nostres parets. Durant les vacances escolars (Setmana Santa, Estiu i Nadal), la biblioteca porta llibres a alguns dels comerços de Sant Pol.

Així, quan la canalla acompanya als adults a comprar, es pot trobar una caixa plena de llibres per mirar mentre els grans fan cua o compren. Els llibres no poden sortir de la botiga, però si us interessen molt sempre podeu passar per la biblioteca i us els prestarem (un cop tornin a estar a Can Coromines).

Quins comerços hi col·laboren?

Durant aquestes vacances de Setmana Santa, hi ha 4 comerços on podreu trobar els llibres del Bibliocomerç:

A partir de quin dia comença a funcionar el Bibliocomerç?

El Bibliocomerç és una activitat que coincideix amb les vacances escolars, per tant aquesta edició de Setmana Santa del 2022, començarà a escampar llibres pels comerços a partir del dia 11 i fins el dia 19 d'abril.

09/04/2022