Concurs de punts de llibre

Arriba la sisena edició del Concurs de Punts de Llibre de la Biblioteca Can Coromines!

La novetat d'aquest any és que s'acceptaran propostes fetes a mà o en format digital.

Categories:

• Mini (fins als 5 anys)
  • Infantil (de 6 a 12 anys)
  • Juvenil (de 13 a 18 anys)
  • Adults (majors de 18 anys)

Format: pots presentar la teva proposta en format paper o digital. La proposta ha de tenir les següents mides: 6x20cm.

Les entregues en paper es faran directament a la biblioteca. El format digital s'enviarà al correu biblioteca@santpol.cat juntament amb la fitxa d'inscripció al concurs.

Premis: Per cada categoria, hi haurà 3 premis

• 1r premi: Xec per valor de 50€ per comprar llibres a L'Ona Papereria de Sant Pol
  • 2n premi: lot de llibres
  • Votació popular: Xec per valor de 50€ per comprar llibres a L'Ona Papereria de Sant Pol

Dates clau:

• Últim dia d'entrega dels punts: 26 de març
  • Votació popular: del 29 de març al 4 d'abril
  • Publicació del veredicte: dimarts 6 d'abril

Pots consultar les bases del concurs i descarregar-te la plantilla per fer el teu punt.

Recorda, l'últim dia per presentar les propostes és el dia 26 de març de 2021.

Més informació:

01/03/2021