Com escollim els nostres llibres?

Cada biblioteca és, entre d'altres coses, una col·lecció de llibres, revistes, dvd... única. Ni totes les biblioteques tenim els mateixos llibres, ni tots els llibres els trobarem a totes les biblioteques.

Els gustos, els interessos, les demandes... són diferents a cada lloc. A més, les biblioteques no estem soles, és a dir que els llibres que oferim no s'acaben quan s'acaba el nostre edifici: treballem en xarxa amb totes les Biblioteques Públiques de Catalunya.

Aquestes dues caractarístiques (diversitat d'interessos i treball en xarxa) ens permet definir una política de desenvolupament de la col·lecció única per la Biblioteca de Sant Pol.

El dia 4 de juliol de 2022, el Ple de l'Ajuntament de Sant Pol va aprovar el document que defineix com escollim els llibres que formen part de la nostra col·lecció. Quins llibres escollim i quins no, quines són les nostres prioritats i què en fem un cop els llibres han quedat obsolets.

Aquests criteris són públics ja que defineixen com es gasten diners públics, i els podeu consultar sempre que ho considereu oportú a la web de la biblioteca.

14/07/2022