Preparem el 2020

Cap on volem anar aquest 2020? Què volm oferir als usuaris de Sant Pol?

El Pla d'acció, és un document que ens serveix per marcar les línies a seguir per la nostra entitat durant l'any en curs. En aquest pla es defineix la missió de la biblioteca i se n'expliquen els valors bàsics. A partir d'aquí, es defineixen les feines que es faran per intentar aconseguir uns objectius que concordin amb la funció d'una biblioteca pública.

Creiem important destacar que tots els projectes i accions que desenvolupem des de la biblioteca, han de tenir (de forma intrínsica) els valors de: proximitatcredibilitatparticipació i respecte al medi ambient.

Hem definit 4 grans línies d'actuació que són:

• Línia 1. Mantenir i reforçar la xarxa de col·laboracions amb persones i entitats del territori
  • Línia 2. Fomentar la cultura, la formació i la creació
  • Línia 3. Millorar l’ús d’eines digitals entre els usuaris de Sant Pol
  • Línia 4. Punt d’accés i de difusió de la cultura local

Si voleu conèixer amb més detall com es desenvolupen aquestes grans línies de treball, podeu consultar el resum del pla d'acció de la biblioteca.

20/12/2019