Jordi Nopca a la biblioteca

El guanyador del Premi Proa 2019 de novel·la, Jordi Nopca, va venir a presentar la seva novel·la guanyadora La teva ombra a Sant Pol de Mar. Ho va fer acompanyat del periodista Jordi Sugrañes i l'editor Pere Tió.

Durant més d'una hora vam estar conversant amb l'autor i ens va descobrir com, des de ja fa molts anys, ha anat escrivint aqueta novel·la que primer va començar i es va quedar al calaix, i posteriorment va encaixar amb un altre text que el mateix autor havia començat a escriure.

No es van desvetllar massa coses de la trama de la novel·la, però sí que parla de relacions entre germans que no sempre són sanes. Les constants referències a la música i a altres autors literaris van fer que alguns dels assistents confesséssin que, a partir de La teva ombra, han acabat llegint molts altres autors.

Podeu escoltar l'entrevista que Ràdio Sant Pol li va fer a en Jordi Nopca, i llegir el llibre que trobareu en préstec a la biblioteca (en paper i en eBook)

Més informació:

01/02/2020