Llegir té premi

"Llegir té premi" és un concurs on es combina la lectura amb unes preguntes que es fan a través d'una plataforma digital. Els participants del concurs han estat tot l'estiu escollint entre més de 600 llibres les lectures que han volgut fer. A mesura que anaven responent correctament les preguntes que se'ls feia, anaven guanyant punts que els posicionaven en un rànquing global (a nivell de Catalunya) i a més a més, els desbloquejava diferents objectes per poder posar al seu avatar.

A Sant Pol, hem tingut 23 lectors que han participat en aquest joc al llarg de tot l'estiu. 17 lectors a la categoria de 8-11 anys i 6 a la categoria de 12 a 16 anys. Entre tots han fet que la biblioteca de Sant Pol estigués durant tot l'estiu entre el TOP 10 de les biblioteques catalanes amb més lectors actius. Uau!!! Enhorabona!

Classificació de Biblioteques durant la 3a fase del Concurs "Llegir té premi"

Llegir, i llegir tant té premi!

A més a més de les aventures que s'emporten després de llegir tants llibres, el concurs "Llegir té premi" i la biblioteca hem volgut premiar tant als guanyadors (que en aquest cas són les persones que més qüestionaris han respost correctament i que han quedat en les posicions més altes del rànking) com als lectors que han sumat punts globals a la biblioteca.

Els premis, es podran recollir durant la primera quinzena d'octubre a la biblioteca Can Coromines.

Premis i reconeixements

Categoria Absoluta

Categoria equips:

1r premi per "Elfas del bosc" (Eva M. i Laia C, de Sant Pol de Mar)

1a etapa

Categoria equips:

1r premi per "Elfas del bosc" (Eva M. i Laia C, de Sant Pol de Mar)

Categoria 12 a 16 anys:

5è premi: Laia C.

3a etapa
Categoria 8 a 11 anys:

4t premi: Ian C.

Categoria 12 a 16 anys:

5è premi: Laia C.

Participants

Volem donar les gràcies i felicitar a tothom qui ha participat en aquest concurs on el que realment importa és llegir. Enhorabona!

Clàudia A.
Imran C.