L’alegria de criar en temps de reptes

El 2021 vam començar a treballar per afavorir la igualitat entre persones, dins les nostres possibilitats, seguint les recomanacions dels ODS-5. Vam descobrir que a través de la literatura podem ajudar a crear imaginaris més feministes, més igualitaris i amb les mateixes oportunitats per tothom.

Els contes, són la primera porta a la creació d’un món imaginari que després formarà part de la nostra realitat com a persones adultes. Quan més diferències ens trobem en la infància, més normalitat tindrem al llarg de la vida. I això vam començar a fer-ho des dels llibres que tenim a la biblioteca, que intentem que tinguin uns valors molt clars.

Però és el moment d’anar un pas més enllà i ara ens hem sumat al projecte de #Coeducació que ha iniciat l’Ajuntament de Sant Pol. Es tracta de crear dos espais de trobada (un per joves i un per adults) per compartir i créixer, i oferir tots els recursos que tenim disponibles a les Xarxes de Biblioteques de la Diputació de Barcelona per caminar junts cap a una societat més democràtica (ODS-10).

Si voleu conèixer millor el projecte, podeu anar a la notícia de l’Ajuntament de Sant Pol, i si us hi voleu sumar, estarem molt contentes de créixer plegades!

Més informació:

16/09/2022