Deixa't recomanar!

Bibliotecaris, llibreters, editors, lectors... la comunitat de persones que vivim entre llibres és gran. Però més gran és la quanitat de llibres que tenim (per sort) al nostre abast.

De vegades, entrar en aquest món ens costa perquè no sabem per on començar. Altres vegades, coneixem els autors que ens agraden però no sabem com descobrir nous escriptors.

Doncs des de la Biblioteca Can Coromines us ho posem fàcil: us recomanem llibres cada mes.

Les recomanacions que us fem, no responen a criteris de novetat, sinó que són lectures que fem les bibliotecàries de Sant Pol i que creiem que us poden agradar.

I per fer-vos-ho encara més fàcil, us les enviem al mòbil! Sí! Ho heu sentit bé! Només cal que ens envieu un whatsapp al 661 874 108 amb la paraula #LLIBRES i ja està!

Nosaltres, un cop al mes, us enviarem un missatge amb propostes de lectura per a diferents públics: adults, joves i infants. Ocasionalment podem enviar més missatges amb més llibres si s'acosten dates assenyalades (com Sant Jordi, Nadal...). Però sempre, i exclusivament, parlarem de llibres.

Recordeu: només cal que ens envieu un missatge amb la paraula #LLIBRES al 661 874 108, i a llegir!

30/03/2022