L'Arbre d'Advent

L'origen del Calendari és la necessitat de marcar els dies que falten per arribar a una data concreta (especialment quan la gent no sabia ni llegir ni escriure).

El primer Calendari d'Advent que es coneix és del 1851 a Alemanya, i es va pintar a mà. En origen, s'encenia una esplema al dia fins arribar al dia de Nadal.

Avui en dia hi ha molts tipus de calendaris d'advent, però tots ajuden a fer un "compte enrere" fins el dia de Nadal, ja sigui obrint finestretes amb xocolatines, o els calendaris casolans que fan algunes famílies amb petits regals per cada dia.

A la Biblioteca el nostre calendari té forma d'arbre i té contes amagats. Cada tarda, un infant obrirà un dels regals i descobrirà quin llibre s'hi amaga. I un adult farà una lectura en veu alta del conte per compartir-lo amb tothom.

Si vols participar d'aquesta activitat i ser l'infant que obri el regal, només cal que preguntis com fer-ho al taulell de la sala infantil de la biblioteca.

01/12/2022