Dia de la Dona Treballadora

La dona sempre ha estat present en la literatura des dels inicis del temps. De vegades com a protagonistes, d'altres com a secundàries. Algunes obres descriuen dones fortes i d'altres submisses... i és que la dona es pot mirar des de molts punts de vista diferents.

Per commemorar el Dia de la Dona treballadora la Regidoria d'Equitat de Sant Pol i la Biblioteca Can Coromines hem demanat a persones voluntàries que ens llegeixin el fragment d'un llibre escollit per ells on la dona en sigui la protagonista. Cada dia durant aquesta setmana, estrenarem una d'aquestes lectures en veu alta.

Dilluns 8, l'Anna Losantos ens llegirà un fragment de "Feminisme per al 99%" de Nancy Fraser.

Dimarts 9, la Mireia Ros ens llegirà un fragment de "Te deix, amor, la mar com a penyora" de Carme Roca.

Dimecres 10, la Marta Quer ens llegirà un fragment de "El blat tendre" de Collette.

Dijous 11, l'Elisabet Bas ens llegirà un fragment de "El conte de la serventa" de Margaret Attwood

Divendres 12, la Sandra Moncusí ens llegirà un fragment del monòleg "Nanette" de la Hannah Gadsby.

Dissabte 13, l'Eva Lleonart ens llegirà un fragment de "L'Avinguda de les il·lusions" de Xavi Barroso.

Vés al Youtube de la biblioteca

08/03/2021