Santa Coloma llegeix: La biblioteca a domicili

Santa Coloma llegeix és una iniciativa que busca fer arribar la lectura a tots els racons de la ciutat i fer possible el descobriment de tots aquells mons, visions i imaginaris que ens ofereixen els llibres, les pel·lícules, la música, etc., impulsant d'aquesta manera el plaer de llegir en tots els seus formats. Apropem la cultura.

Ara més que mai és necessari que els serveis públics ens adaptem a les necessitats de la ciutadania i les Biblioteques de Santa Coloma no en són una excepció. Durant el confinament s’han millorat els serveis en línia de les biblioteques, continuem treballant per fer més accessible la lectura. És per això que, amb el suport del Punt del Voluntariat i d’entitats vinculades al territori, iniciem un nou servei per apropar la lectura a totes les cases: “La biblioteca a domicili”. Un nou servei de préstec a domicili del qual podrà gaudir qualsevol persona que per problemes de mobilitat no es pugui desplaçar a les 4 biblioteques de la ciutat.

Per més informació sobre el servei:b.sta.colomag.c@diba.cat o al telèfon: 93 466 15 51

Si està interessat/ada en ser voluntari/ària: telèfon: 646 058 979 correu electrònic: puntvoluntariat@gramenet.cat

07/05/2021 17:08 h.