Paraula de Santa Coloma

L'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet arrenca - un any més - una nova edició del cicle de difusió de la literatura ‘Paraula de Santa Coloma’, que aquesta primavera omplirà els equipaments culturals i espais públics de la ciutat, durant els mesos d'abril, maig i juny. Amb un munt d'activitats literàries per a totes i tots, el llibre serà el gran protagonista, amb una dotzena de presentacions a les quals es donaran a conèixer obres de molt variades temàtiques, dirigides a públics diversos i amb atenció preferent per a la producció literària amb segell colomenc.

Com cada any, les biblioteques de la ciutat també se sumaran a la festa de la cultura en format imprès, amb propostes per a tots els públics: contacontes, xerrades, tertúlies, tallers, exposicions o projeccions.

07/05/2021 17:52 h.