3a Mostra Músic & Roig 40 anys, 40 concerts

El mes de novembre de 2020, l’Escola de Música Can Roig i Torres, que depèn del Patronat Municipal de la Música de Santa Coloma, va complir 40 anys de trajectòria, durant els que hi han estudiat més de 3.000 alumnes de la ciutat i més d’una setantena han continuat la seva activitat musical fora de l’escola.

S'ha preparat una celebració dels 40 anys d'Escola que es centrarà en el lema "40 anys, 40 concerts" concentrats bàsicament al voltant de la 3a Mostra Músic & Roig que aquest any se celebrarà del 14 al 21 de juny i que inclou una trentena d'actuacions repartides en diferents espais de la ciutat: l'Auditori, el Teatre Sagarra, les quatre Biblioteques, Can Sisteré i Museu Torre Balldovina, entre d'altres.  Hi ha previst que hi participin solistes, tots els grups instrumentals i corals de l'Escola. En total una trentena d'actuacions.

S'afegiran 4 concerts més del Cicle Can Roig i Torres en concert que enguany arriba a la 35a edició, aquest any centrats en els concerts en ¾ que oferiran els professors Bernat Bofarull, violí que actuarà amb alguns músics convidats, Salvador Francés, clarinet, acompanyat pel pianista Chang Rock Moon , Isabel Souto, flauta travessera amb el Trio Noray i el concert de piano a quatre mans a càrrec d'Angel Puig i Josep M. Gironell, que serà el concert de cloenda de la 3a Mostra.

S'arribaran als 40 concerts, amb els sis  de la Temporada de l'Auditori, a càrrec dels exalumnes que han iniciat els estudis musicals a la nostra escola.

Tota aquesta activitat podrà patir possibles canvis en funció de l'evolució de la pandèmia de la Covid-19, i s'adaptarà a les mesures sanitàries establertes.

Més informació:

28/05/2021 10:46 h.