Arriba la 10a edició del Mercat de Lletres a Igualada

L’objectiu del Mercat de Lletres és promoure la lectura, la llengua i la literatura, així com donar a conèixer autors catalans i locals i fomentar l’ús de la llengua catalana. L’activitat es desenvolupa en un entorn informal i lúdic, amb propostes per a totes les edats però alhora amb un contingut rigorós.

Sílvia Soler, Feliu Formosa, el col·lectiu d’escriptors Lola Palau o la companyia del Príncep Totilau seran alguns dels protagonistes d’aquesta 10a edició que es durà a terme el 25 de setembre de 2021.

El Mercat de Lletres és una iniciativa cultural que organitzen la Biblioteca Central d'Igualada, la regidoria de Promoció Cultural i la regidoria d'Ensenyament, Universitats i Joventut de l'Ajuntament d'Igualada, amb la col·laboració de diverses institucions i entitats de l'àmbit de la cultura.

Més informació:

20/09/2021 07:59 h.