Gaudeix d'un dia Arenys de Mar

Fins al 31 d’octubre podeu gaudir encara de l’exposició “Estiueig de proximitat, 1850-1950” que es duu a terme al Museu d’Arenys de Mar. Una proposta dedicada al fenomen de l’estiueig i l’impacte que va suposar en els pobles propers a Barcelona en zones del Maresme, Vallès Oriental, Vallès Occidental i el Garraf.

D’altra banda, ja que sou a Arenys de Mar us proposem també l’activitat familiar “El Tresor d’en Puntafí”, una audiogimcana per descobrir aquesta vila marinera. Acosteu-vos a l’Oficina de Turisme o bé a la Biblioteca P. Fidel Fita per recollir el mapa que conté diversos codis QR que haureu d’anar capturant amb el vostre telèfon mòbil i seguir així les explicacions que obtindreu descarregant-vos els diferents àudios de l’aventura.

Més informació:

27/09/2021