Lo festival de senderisme de la Conca Dellà

Els dies 21, 22 i 23 de maig de 2021 tindrà lloc la tercera edició de Lo Festival de Senderisme de la Conca Dellà, al Pallars Jussà. El festival és una oportunitat excel·lent perquè gaudiu dels magnífics paisatges i camins del municipi de la mà de guies locals. Hi haurà rutes per a tots els públics, que es combinen amb activitats d’allò més variades perquè conegueu la gastronomia i la cultura de la Conca Dellà: la inauguració d'una exposició literària amb les escriptores Maria Barbal i Núria Garcia-Quera, la visita a una antiga mina de carbó, un concert de guitarra molt especial, la descoberta d'una de les batalles més cruents del Front del Pallars, un poblat iber sorprenent, l'admiració de tresors geològics únics...
El paisatge dels Pirineus, la seva gent, els seus camins i les seves tradicions us esperen. Descobriu l’alta muntanya a un altre ritme!

17/05/2021